1.2.13

don't just be another brick in the wall










M/ Heipsut kaikille! Wihuu eka kerta uudes blogis mun oma postaus! Ollaa käyty julian kaa ahkerasti bodailee aplicol, tai ainaki yritetty. Tos yks päivä tehtii nii et julia meni zumbaa ja mä menin koklaa cms evergreen jumppaa. Siin esittelys luki et se ois sellane jumppa mis on kans lihaskuntoo ja taustamusana kuuluu 50-, 60- ja 70-luvun hittei. Mä sit viisaana tyttönä ajattelin, et se ois iha jees ja sellane hipsta jumppa nuorille, mut sit käviki nii et jumppasin koko tunni 50 vuotiaitte naiste seuras yksi 15-vuotiaana ku en kehannu lähtee pois kesken kaike.. Hävetti jotenki ku ne kaikki katto mua ku jumppasin siel nuorena & vetreenä ja se jumppaohjaaja hymyili mulle vähän välii rohkaisevasti. :D
Ja jeejee oltii tänää julial tyttöje lettuiltaa viettämäs oh naminami ! Piti taas mennä kans harkkoihi mut mietittii ettei mitää sellasta jaksa koska HARRY SEXYBEAST STYLES 19V!!! Party hard!!

8 kommenttia:

  1. ihanan kiharaiset hiukset^^ ihastuin nuihin farkkuliiveihin(:

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Onko sulla muuten luonnonkiharat, eikö Julialla oo? :OO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla on kans luonnonkiharat, et kun tuun suihkusta ja annan vaan itsestään kuivua niistä tulee tosi kiharat. Mut sit nois alemmis kuvis oon laittanu mulle tommoset enemmän lainemaiset kiharat ihan kihartimella. :) ja joo, julialki on luonnonkiharat!

      Poista
    2. Milja mussukalla on ihanat hiukset sillo ku se ei tee niille mtn vaan menee hiukset märkinä nukkumaa!! mut se ite ei harmi vaan tykkää niist o; mut mussu oot rakas anna pusu <3

      Poista
  3. Teillkäki yhteisblogiii ! Omg kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep päätettii perustaa tää vähä aikaa sit ku ollaan mietitty niin pitkää tätä! :D

      Poista